onsdag 25. november 2009

Ja, da var vi kommet til "lillelørdag". Fikk desverre ikke blogget i går - satt på gangen i Eidsivating lagmannsrett hele dagen. DET var kjedelig det! Men som vitne i en rettssak får man tydeligvis ikke lov til å bli med inn i rettssalen. Har aldri lest et Se&Hør så nøye igjennom noen gang - anbefaler alle å bare fortsette med skumlesing av det bladet - bildene og sudokuen er faktisk høydepunktene...

I dag er det fotballtrening med guttungen og litt scrapping i kveld som står på timeplanen. Og i morgen, hvis lønnen er kommet inn :oS, blir det en tur på Bikuben i Strømmen. Har aldri vært der -shame on me! Så jeg gleder meg veldig til å se om det faktisk er like bra som alle sier. Håper å finne meg noen fine stempler - hovedsaklig det jeg mangler, men kommer vel til å brenne av noen kroner på fiiine mønsterark også hvis jeg kjenner meg selv rett.

Har kikket litt på hjemmesiden deres og sett meg ut bla.a dette, som jeg kjenner gir inspirasjon:

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar