lørdag 28. november 2009

Jeg kom meg ikke til Bikuben denne uken :o( Men på mandag står lønna på konto og da blir det tur!!! Har laget meg en lang liste over hva jeg trenger og neste uke kommer til å bli meget produktiv :o) I går fikk jeg bestilling på mitt første kort - et dåpskort - og jeg ser frem til å gå løs på den utfordringen.

I dag har det vært pynting til adventstid og jeg har ordnet en fin krans til adventsstake - legger ut bilde senere eller i morgen. Akkurat nå sitter jeg hos mor og far med et glass rødvin og venter på at Stangekyllingen skal komme på bordet - nam, nam!

I morgen får jeg besøk av en god venninne og vi skal lage julekonfekt som vi kan gi bort i julegaver!

Ønsker dere alle en riktig god lørdag kveld :o)

post signature

1 kommentar:

  1. Hei på deg Kari. Kult at du også har beg å blogge da. Mye fint du lager........ Dere får komme ei helg nå så skal vi være produktive på kort og LOer. Gleder meg til å se mer av det du lager. Datan vår har konket og der ligger det mye nytt som jeg ikke har fått lagt ut.....og det er ikke sikkert det kommer ut heller......synn, for det er jo ikke alt men husker av det som blir laget.
    Klemmer fra Gry

    SvarSlett